تصویر هدر بخش پست‌ها

Cat Noir

در این وبلاگ قرار هست تا در ارتباط با میراکلس فعالیت بشود

Jinx rain p11

Jinx rain p11

| PCN

از زبان مرینت :

نامه از لندن بود. 

 

نام فرستنده : متیو چنگ 

مکان فرستنده :لندن. خیابان xx  پلاکxx

 

نام گیرنده : مرینت دوپن چنگ 

مکان گیرنده: پاریس. خیابان x پلاکxx

 

شروع کردم به خودن:

+خواهر عزیزم مرینت سلام. 

حالت چطوره خوبی؟ 

میدونم اینبار هم قرار نیست به نامم جواب بدی 

اما میخوام تا بدونی خیلی دلم برات تنگ شده 

میدونم اشتباه کردم؛ اشتباهی بزرگ.. 

توقع بخشش ازت ندارم 

فقط میخوام باز هم ببینمت 

نزدیک به دوسال دیگه میتونم برگردم پاریس و ببینمت 

لطفا منتظرم بمون 

بهم فرصت جبران بده ازت خواهش میکنم 

قول میدم ایندفعه خودم رو بهت ثابت کنم. 

بیشتر از اونچه که فکر کنی دوستت دارم. 

ببخشید که گذاشتم چیز های تلخی رو تجربه  کنی. 

 

متیو چنگ

 

تپش قلبم رفته بود بالا و دوباره سردرد هام به سراغم اومده بود انگار تمام اون کابوسی که سعی به فراموش کردنش داشتم نمی‌خواست منو فراموش کنه. 

_من نمیدونستم که تو یک برادر داری مرینت! برام ازش نمیگی؟ 

+لطفا فی! همه یچیزی دارن که بهتره برملا نشه. ب ب بریم بخوابیم. 

_مطمئنی حالت خوبه؟ 

+اار ار اره

نامه رو همونجا روی میز گذاشتم 

 

قبل خواب قرص مسکن خوردم و به رختخواب رفتم  فی خیلی سریع خوابش برد ولی من هرکاری کردم نتونستم بخوابم تا حدود ساعت 4 به نامه فکر میکردم  و با فکر به متیو خوابم برد. 

 

 

 

آنچه خواهید خواند نداریم و بابت کوتاهی پارت عذر میخوام اگر حمایت شه پارت بعدی طولانی تره.